Medlemskab af Brobyværk Jagtforening

Enhver kan være medlem af Brobyværk Jagtforening, hvis man ønsker det kan kasseren kontaktes.

Kontigenter for 2018

Prøvemedlemskab: Gratis

Du kan blive prøvemedlem i 3 måneder gratis. Herefter overføres du automatisk til et ordinært medlemsskab. Med et prøvemedlemskab har du kun begrænsede rettigheder - du har fx ingen stemmeret eller mulighed for at deltage i diverse kvalifikationer, prøver, mesterskaber mv. Disse fordele får du først ved et ordinært medlemskab.

Ordinært Medlem: koster 796 kr.

Er inklusiv bladet Jæger og ved det ordinære medlemskab går 20 kr. af de 796 kr. som bidrag til Jægernes Naturfond

Junior 0 - 15 år: Koster 128 kr.

Er du under 16 år, kan du optages til et reduceret kontingent på 128 kr. hvoraf 27 kr. betales til den jagtforening, som du er medlem af. Som juniormedlem overføres du automatisk til ungdomsmedlem i det år, hvor du fylder 16 år.

Ungdom 16 - 25 år: Koster 441 kr.

Er du mellem 16 og 26 år, kan du optages til et reduceret kontingent. Som ungdomsmedlem overføres du automatisk til ordinært medlemskab i det år, du fylder 26 år.

Seniormedlem, født i 1948 eller tidligere: Koster 518 kr.

Er inklusiv bladet Jæger.

Husstandsmedlem: Koster 441 kr.

Bor du i husstand med et ordinært medlem, kan du optages til et reduceret kontingent men uden ret til levering af medlemsbladet.

Ekstraordinært medlem: Koster 116 kr.

Ordinære medlemmer kan optages som ekstraordinære medlemmer i en anden forening til reduceret kontingent, men med samme rettigheder og pligter som ordinære medlemmer.

Kursist: Gratis

Er du kursist, dvs. i gang med at tage jagttegn, kan du blive gratis medlem i 12 måneder. Herefter overføres du automatisk til et ungdomsmedlemsskab eller et ordinært medlemsskab, afhængig af din alder.

Støttemedlem uden jagttegn: Koster 167 kr.

Du kan tegne medlemskab uden jagttegn, hvis du aldrig har taget jagttegn, eller hvis det er mindst 10 år siden, at du sidst har indløst dit jagttegn. Du skal i forbindelse med indmeldelse udfylde en tro- og loveerklæring om, at du ikke er jagttegnberettiget. Kontakt den jagtforening, som du ønsker medlemskab af - og de vil sørge for indmeldelse samt tro- og loveerklæring. Med dette medlemskab har du kun adgang til vedtægtsregulerede møder uden stemmeret og aktiviteter i den lokale jagtforening. Medlemskabet giver ikke ret til medlemsblad.

Lokalmedlem:
Kun medlemsskab af selve Brobyværk Jagtforening og koster 65 kr.

Fælles for alle medlemskaber er, at fødselsdato skal oplyses og mailadresse skal oplyses.